ЯК ЗМІНЯТИ ЧИ ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ЯКИЙ НЕ ВСТРОЇВ, НЕ Сподобався АБО ЗА ІНШОЮ ПРИЧИНОЮ?
1. Переконайтеся, що від дати покупки минуло не більше 14 днів без урахування дня покупки.
2. Перевірте, будь ласка, відсутність вашого товару в Списку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.
3. Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання та пошкодження, є повна комплектація товару (як у момент покупки), збережений його товарний вигляд і всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робітники). Якщо товар не включається або працює з проблемами – будь ласка, ознайомтеся з інформацією щодо гарантійного обслуговування.
4. Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:
виданий продавцем розрахунковий документ (чек / акт приймання-передачі / накладна або ін.), що підтверджує факт покупки;
гарантійний талон;
документ, що засвідчує особу;
ідентифікаційний податковий номер (ІПН);
у разі оплати купівлі банківською карткою – актуальні реквізити карткового рахунку.
5. Обміняйте або поверніть товар, якщо з моменту покупки не минуло 14 днів, обов'язково додайте зазначені вище документи.
5.1. Якщо ви придбали товар в одному з магазинів SANTX, виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі:
до найближчого магазину SANTX, попередньо погодивши таку можливість на гарячій лінії SANTX 098 920 79 65;
перевізником на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в особистому кабінеті на сайті.
5.2. У разі придбання товару на сайті інтернет-магазину SANTX зверніть увагу, хто вказаний продавцем товару.
Якщо продавець не SANTX, то у цьому випадку всі питання вирішуються з продавцем, ознайомтеся з інформацією у гарантійному талоні або інших супровідних документах. Зателефонуйте на нашу гарячу лінію 0989207965, і ми підкажемо, куди вам необхідно звернутися.
Якщо продавець SANTX виберіть будь-який зручний для вас спосіб передачі товару для проведення гарантійного обслуговування:
до найближчого магазину SANTX, попередньо погодивши таку можливість на гарячій лінії SANTX 098 920 79 65;
перевізником на адресу продавця, попередньо заповнивши заявку в особистому кабінеті на сайті.
Корисна інформація щодо прав споживача у разі придбання ним товару належної якості – стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться до нашої гарячої лінії
ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
1. На всі товари, придбані в SANTX, надається гарантія, яка дає право на:
обмін або повернення товару у строк до 14 днів з моменту придбання;
здійснення безкоштовного ремонту протягом гарантійного терміну за умови дотримання правил експлуатації;
обмін або повернення товару на підставі акта, виданого Авторизованим сервісним центром за результатами гарантійного обслуговування (відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»).
2. Підготуйте товар до гарантійного обслуговування. Виконання наведених нижче рекомендацій прискорить обслуговування вашого товару.
3. Підготуйте, будь ласка, усі необхідні документи:
4. Передайте товар на гарантійне обслуговування, обов'язково додайте зазначені вище документи.
Корисна інформація щодо прав споживача у разі придбання ним товару неналежної якості – стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Уважаемый покупатель, приносим извинения за неудобства, случившиеся в связи с выходом из строя. По вашему обращению будут приняты все меры для быстрого решения вашей проблемы.